2011. április 18., hétfő

Reteksaláta

A napokban Alíznál olvastam a reteksalátát, és mivel éppen most vásároltam egy kötéssel, ki is próbáltam. Alíz, köszönöm a receptet, az ötletet.



Hozzávalók:
  • 1 kötés retek (kb. 6 db)
  • 2 szál újhagyma (zöldhagyma)
  • pici só
  • 2 - 3 evőkanál tejföl
Elkészítés:

A retket, a hagymát megmostam, vékony karikákra vágtam, megsóztam, összeforgattam. Alíz receptje szerint citromlé és olívaolaj is járt volna rá, de én úgy gondoltam így jobban megtartja a friss ízét. Alíz receptjénél Anazar megjegyzésében olvastam, hogy ő tejföllel fogyasztja a reteksalátát, így azt is kipróbáltam. Tényleg talál a tejföllel a retek, nagyon finom lett.
Én a reteksalátát zsíroskenyérrel (házikenyérrel) ettem, mert gyerekkoromban is mindig azzal ettük, és nagyon finom így együtt.




6 megjegyzés:

Panna írta...

De jó tavaszi saláta! Nagyon jól nézz ki! Szép a virágcsokrod is! ;)) Felén is annyi ilyen kis virág van. Feldobják a környék hangulatát!

Elisabeth írta...

Kati-Köszi a kedves kis játékot, ami nagyon ötletes, érdekes lesz átforditani angolra, és az ittaniaknak tovább adni. Persze be linkelem hogy kitöl kaptam.
Én imádom a retket, és nálunk egész évben kapható. Még nem próbáltam tejföllel, ami nálam mindig van a jégszekrényben. Köszi a receptet, és finom is.
Jó kis ételeket, és sütiket tettél fel a blogodbol. Én is próbálkozom össze rakni a következő postomra, mivel hogy most nem tudok sokáig a lábamon állni, a kificamodott bokámmal...ez most nagyon jól össze jön.
Köszi hogy rám is gondoltál:DDD

Alíz írta...

Örülök, hogy tetszett az ötlet, legközelebb én is tejföllel készítem. :)

Elisabeth írta...

Kati-Köszönöm a jó kivánságodat. Vissza jöttem a blogodra hogy meg emlitsem a Translate-a leforditó ami a sablomon alatt van, a bal oldalon.
SELECT LANGUAGE-válaszd a nyelvet...rá kattintasz a kis nyilra, és keresd a listán a Hungarian...kattints rá, és behozza a Hungarian nyelven az egész blogot. Alatta-Powered by Google Translate-ha rá kattintasz, te is be tudod szerzeni ingyen, és minden nyelvet le tudsz forditani...nálam sok külföldi blogos van, pláne most Brazil, és Görög országbol. Próbáld meg, nem kell küzkdödni a nyelvel:-DDD

Emoke írta...

Nagyon jó ez a kis saláta! :) A retket amúgy is nagyon szeretem! :)

Ditta tortái írta...

Fincsi lehet,köszi a játékra való meghívást!:-)