2014. szeptember 16., kedd

Őszi zsebes krumpli

Egy egyszerű, finom és mégis mutatós étel :) Melegen ajánlom a szó igazi és átvitt értelmében is :)



Hozzávalók (4 személy részére): 12 közepes, hosszúkás krumpli, 1 kisebb piros paprika, 5 dkg szalonna, 5 dkg kolbász, 3 – 4 cikk fokhagyma, 10 dkg juhsajt, kevés olaj, só.
Elkészítése: A krumplikat megmossuk, meghámozzuk, egy evőkanálba helyezve keresztben legyezőszerűen bevagdossuk, vigyázva, hogy ne vágjuk át teljesen. A szalonnát, a kolbászt, a paprikát vékony kis csíkokra vágjuk, a fokhagymát felkarikázzuk, s ezekkel a hozzávalókkal megtöltjük a krumpli zsebeit. Miután megtöltöttük egy olajjal kikent tepsibe helyezzük, a krumplik tetejét is megkenjük olajjal, sózzuk, előmelegített sütőben, közepes hőfokon pirosra sütjük. A sütőből kivéve megszórjuk a lereszelt juhsajttal.
Megjegyzés: a zsebbe való hozzávalókat tetszőlegesen válogathatjuk

5 megjegyzés:

horimarika írta...

Jaj, de nagyon szeretem ezt!! Én spirálvágóval szoktam felvágni és úgy teszek bele dolgokat.

Hankka írta...

Egyszerű, mégis nagyon finom étel, csoda jól néz ki! :)

Farci írta...

Nagyon guszta!!

Névtelen írta...

Ez kipróbálós lesz ;-). Már gyűjtöm a hideg téli napokra, a sütőben sült ételeket.

csipike írta...

Az előbbi én voltam :-)