2014. április 21., hétfő

Áldott húsvétot kívánok!

Áldott húsvétot kívánok!





Rab Zsuzsa: Feltámadás

Mihez is kezdjen, aki nem hiszi
testünknek feltámadását?
Igya föl tenyerével
az állatok fejének melegét,
vigasztalja simogatással
társait a halandóságban,
igya szemébe
víztükrök ragyogását,
álljon meg hosszasan
egy málló ház előtt,
igya szívébe
egy sose látott város piacát,
számolja meg,
hány szirma van az almavirágnak,
karoljon át egy öregasszonyt,
sirassa el a holtakat.
És azt a másikat,
az élőt,
szorítsa úgy magához,
hogy minden ébredésük
feltámadás legyen,
húsvéti harangok nélküli,
zsoltárok nélküli,
tejeskannákat csörgető,
villamost zengető,
seprűt sercegtető
hétköznap reggelen.

5 megjegyzés:

kolozsgabi írta...

Áldott Húsvétot Neked is! Éppen a trüffelhez írtam volna, hogy egy kis áfonyapálinkával bolondítsd meg (2 dl tejszínhez 440g csoki és egy kis pálinka - Szamos recept, én kipróbáltam, finom).

kolozsgabi írta...

Áldott Húsvétot Neked is! Éppen a trüffelhez írtam volna, hogy egy kis áfonyapálinkával bolondítsd meg (2 dl tejszínhez 440g csoki és egy kis pálinka - Szamos recept, én kipróbáltam, finom).

Tiffanylda írta...

Áldott, szép Ünnepet kívánok én is neked Katikám! A Párodnak minden jót a trüffelen kívül is, ami biztos mennyei!:)

Monika írta...

Gyönyörű és igaz a vers,köszönöm!!!!!
Sokat gondolok Rád!!!

Kati írta...

Kolozsgabi, köszi az ötletet, következőt úgy készítem :)

Tiffanylda, köszönjük, mindketten :)

Mamka, ezt a szép verset én is úgy kaptam egy nagyon kreatív lánynál, Rékánál, a Légy kreatív blogon, nagyon megtetszett:)
Én is sokat gondolok Rád:) Köszike :)