2014. május 15., csütörtök

Banános, áfonyás smoothie

Mostanában egyre több gyümölcsöt igényel a szervezetem, s igyekszem a fagyasztó tartalmát is kiüríteni, így született egy reggel ez a gyorsan összedobható smoothie.


Hozzávalók(1 személy részére): 1 jó érett banán, 1 dl natúr joghurt, 1 dl házi tej, 10 dkg fagyasztott áfonya.
Elkészítése: A hozzávalókat egy magas falú edénybe tesszük (a banánt meghámozva, felkarikázva), botmixer segítségével pürésítjük, azonnal fogyasztjuk.
Megjegyzés: müzlit, teljes kiőrlésű kekszet vagy teljes kiőrlésű liszttel vegyesen készült muffint ajánlhatunk mellé.

8 megjegyzés:

Hankka írta...

Amellett, hogy egészséges és finom, csodaszép színe is van! :)

Blogkonyha írta...

A lila színt nagyon szeretem, főleg ha ételről van szó... nagyon finom lehet!

Katalin írta...

Kati, ennek csodás színe van, és nagyon finom is lehet!

Böbe írta...

Nagyon szeretem!:))

Okki írta...

Nagyon szép a színe és milyen finom lehet! :)

Monika írta...

Gyönyörűség nézni is.:) Mi az a smoothie. ? Gyümölcsös joghurt????

Farci írta...

Nekem is színe tetszett meg :)

Kati írta...

Hankka, igen, feldobja az ember hangulatát is :)

Illéskrisz, bizony, hogy finom :)

Katalin, köszi, az bizony:)

Böbe, én is:) Köszi:)

Okki, köszi, finom bizony:)

Mammka, a smoothie, egy olyan ital, amelynek az alapja valamilyen gyümölcs vagy akár zöldségés tejet, joghurtot, esetleg teát, valamilyen gyümölcslét adnak hozzá:) Nagyon egészséges:)

Farci, engem is az ihletett meg :) Köszi:)