2017. január 20., péntek

Mediterán csicseriborsó saláta

Viszonylag ritkán eszünk csicseriborsót, nem is tudom miért, pedig szeretjük :) Most egy finom sali készült belőle :) Isteni :)


Hozzávalók (2 személy részére): 25 dkg csicseriborsó, 1 paradicsom, fél kigyóuborka, 1 hagyma, 10 dkg mag nélküli fekete olajbogyó, olívaolaj, só, bors, kis csokor zöldpetrezselyem.
Elkészítése: A csicseriborsót egy éjszakára beáztatjuk, majd  enyhén sós vízben puhára főzzük, leszűrjük, kihűtjük. A paradicsomot és az uborkát kockára vágjuk, a hagymát és a zöldpetrzselymet finomra aprítjuk, az olajbogyót karikára vágjuk. Az előkészített hozzávalókat egy tálba helyezzük, sózzuk, borsozzuk, megöntözzük az olívaolajjal, alaposan összeforgatjuk, azonnal tálaljuk.
Megjegyzés: konzerv csicseriborsóból is készíthetjük.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Hű,ez nagyon jól hangzik!!!!!Elmentem,nagyon köszönöm!!!!!Szeretem a csicseriborsót! Eddig én 1 napig áztattam és utána főztem jó sokáig.De megéri.:)

Kati írta...

Mamka, ugye? Nagyon finom is :) Azt elfelejtettem írni, hogy én is szoktam áztatni, mikor mennyit, de áztatás nélkül is megfö, csak hosszabb idö után, de konzervböl is finom :)