2016. november 23., szerda

Kertész voltam Londonban/ Kertész Magazin

Megjelent a KertÉsz magazin téli száma, amelyben nekem is olvasható két cikkem, az első, Kertész voltam Londonban címmel, amelyet a Párommal együtt írtunk, róla, a munkájáról, a londoni kertészkedésről. Tudnotok kell, hogy nagyon, de nagyon büszke vagyok rá, egy öröm, hogy írhattam róla, hogy más is láthassa, milyen szépségeket alkotott a kertészet terén, Londonban. Büszke vagyok rád Tihykém ! Vegyétek és forgassátok a lapot, nagyon színes, változatos, tartalmas magazin.







3 megjegyzés:

Katalin írta...

Szeretettel gratulálok mindkettőtöknek, szép munka, nagyon szép kertekkel!

csipike írta...

Gratulálok Nektek! :-)
Ha nálunk is megjelenik ez a magazin, elolvasom!

csipike írta...

Jelentem, ma a postán rátaláltam, nagyon szép! :-)