2016. július 13., szerda

Dinnyezselé

Ha a görögdinnyét kissé más formában szeretnénk tálalni, akkor ez a tökéletes megoldás hozzá :) Nyári családi, baráti összejövetelek különlegessége lehet :) Nekünk nagyon bejött :)


Hozzávalók (4 - 5 személy részére): 50 - 60 dkg görögdinnye, fél citrom leve, 25 g étkezési zselatin, 1 evőkanál nyírfacukor (el is hagyható). Menta a diszítéshez.
Elkészítése: A dinnye héját és magvait eltávolítjuk, kockára vágjuk, hozzáadjuk a citromlét és a cukrot, botmixerrel pürésítjük, alaposan összekavarjuk. Kb 0, 5 liter dinnyelét kapunk. A zselatint 0, 5 dl vízbe beáztatjuk,  10 percig állni hagyjuk, majd felmelegítjük, míg teljesen felolvad (nem forraljuk), a dinnyeléhez kavarjuk. Kivajazott  formákba öntjük, legalább 3 órára a hűtőbe tesszük dermedni. Mentával diszítjük.
A zselatint 1 dl tejbe beáztatjuk, 10 percig állni hagyjuk.

Make Money Online : http://ow.ly/KNICZ
A zselatint 1 dl tejbe beáztatjuk, 10 percig állni hagyjuk.

Make Money Online : http://ow.ly/KNICZ

6 megjegyzés:

sedith írta...

Csodás színek, most végre a képet is látom, a receptet már ismertem! ;)

Anikó írta...

Ez valami szuperjó ötlet, a képed meg annyira klassz, hogy engedelmeddel elmentettem magamnak, természetesen ha kirakom akár a blogomba, akár a facebook oldalamra, minden esetben fel lesz tüntetve mellette a blogod köszönettel :-)

Kati írta...

sedith, a recept Adél ajánlata, de hát végtelenül egyszerü, viszont finom s nagyon mutatós a végeredmény :)
Anikó, köszönöm :)

Éva írta...

Nagyon jól néz ki, egy a bajom hogy nem szeretem sajnos a zselatinos dolgokat!

Katalin írta...

Én is csak azt tudom írni, hogy csodás! Még nem ettem, és nem is láttam ilyet, de biztos ízlene nekünk is :-)

Kati írta...

Éva, köszönöm :)
Katalin, köszönöm, nagyon finom :)