2016. április 12., kedd

Tavaszi babsaláta

Ezt a receptet is Pécsen élő nagynénémtől tanultam, könnyed és nagyon finom, ők nagypénteken szokták enni, de köretként is használják.


Hozzávalók (2 személy részére): kb 25 dkg fehér szárazbab, 1 hagyma, 4 - 5 evőkanál natúr joghurt (vagy tejföl), só, bors, kis csokor kapor, 2 keményre főzött tojás.
Elkészítése: A paszulyt enyhén sós vízben puhára főzzük, leszűrjük. Hozzáadjuk a finomra aprított hagymát és kaprot, a joghurtot, sózzuk, borsozzuk, óvatosan összeforgatjuk. A keményre főzött tojással tálaljuk.

3 megjegyzés:

horimarika írta...

Én is szoktam hasonlót!
Ha Pécsre jössz, szólsz elötte? :)

Kati írta...

Horimarika, én most készítettem először, de még fogok :) Csakis, hogy szólok, ha arra járok :)

phynel írta...

zeal replica bags reviews replica bags us replica zara bags