2014. október 8., szerda

Levesben főtt hús kisütve

Ez a sült egy takarékos menü része, a Vargányás - joghurtos csirkecsorbában a húst egyben hagytam, majd kivettem belőle és kisütöttem.
Kész is volt a vasárnapi menünk.


Hozzávalók (2 személy részére): 4 (levesben megfőzött) felső csirkecomb, 5 - 6 gomba, 5 - 6 nagy cikk fokhagyma, fél piros paprika, só, bors, pici szárított bazsalikom, kevés olaj. A körethez: 1 hagyma, 12 dkg rizs, só, bors, kevés olaj, 0, 5 dl húsleves.
Elkészítése: A levesben megfőtt húst sózzuk, borsozzuk, megszórjuk a bazsalikommal. Az olajat felforrósítjuk, hozzáadjuk a vékonyra szeletelt fokhagymát, gombát, paprikát, rátesszük a húst, mindkét oldalát pirosra sütjük. A körethez a finomra aprított hagymát üvegesre dinszteljük a felforrósított olajon, hozzáadjuk a rizst, fehéredésig pirítjuk, sózzuk, borsozzuk, felöntjük a húslevessel, lassú tüzön puhára főzzük, majd 5 percig lefödve pihentetjük.

3 megjegyzés:

Melinda S. írta...

Nagyon guszta! Szívesen ettem volna belőle én is.

María írta...

Szeretem az ilyen kettő az egyből ételeket, nálunk is gyakran készül ilyesmi. Nagyon ínycsiklandónak tűnik, most azonnal bevállalnám :).

Mamka írta...

Ritkán sütök natúran húst és tegnap ki is szárítottam "ügyesen".:( Most megtanulom a te receptedet.:)