2014. október 31., péntek

Ananászos csirkecombok

Rég jelentkeztem, keveset főzök, s ahogy már írtam, nagyrészt olyat ami már fennt van a blogon. De ez most új. Ugye még mindig szeretitek a gyümölcs - hús párost? :)


Hozzávalók (2 személy részére): 4 csirkecomb (alsó és felső egyben), 1 ananász, só, bors, 1 teatasak fahéjas – gyümölcsös tea, 1- 2 friss rozmaring ágacska vagy szárított rozmaring, 5 dkg vaj. A körethez:15 dkg rizs, 1 hagyma, 5 dl húsleves, só, 5 dkg vaj.
Elkészítése: Az ananászt meghámozzuk, kb fél cm széles karikákra szeleteljük (6 – 7 karika), egy karikát félreteszünk. A vajat megolvasztjuk. Egy tepsit kibélelünk sütőpapírral, megkenjük az olvasztott vajjal, az aljára helyezzük az ananász felét, rátesszük a csirkecombokat, sózzuk, borsozzuk, rászórjuk a teát, a rozmaringot, befedjük a megmaradt ananásszal, kb 1, 5 dl vizet töltünk alája, előmelegített sütőben, közepes hőfokon megsütjük, majd saját levével locsolgatva, grill fokozaton kissé megpirítjuk. 
A finomra aprított hagymát a vajon üvegesre dinszteljük, hozzáadjuk a rizst, sózzuk, fehéredésig pirítjuk, felöntjük a húslevessel, puhára pároljuk. A félretett ananászt kockákra vágjuk, kevés vajon megpirítjuk, majd az elkészült rizshez kavarjuk.

3 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Én nagyon kedvelem, de sajnos a többiek nem. Ha nagyon ilyen ehetnékem van, akkor felbontok egy befőttet hozzá, de csak én eszem avval. Nagyon szép ropogós!

martinelli írta...

Szia!
Jelentkeztél anno a Bloggerek Világa blogra ezzel az oldallal. Az volt a feltétel, hogy megjelenjen a logó és a Bloggerek Világa blog linkelve a blogodon. Most ellenőrzöm a logót, nem találom, így lekerült a blogod az oldalról.
Sok sikert továbbra!

http://bloggerek-vilaga.blogspot.com/

Roza írta...

Kati, pont a születésnapomon készítetted!:) Szívesen elfogadtam volna, nagyon szeretem az ananászt a csirkével:))

Mi van veled? Alakulnak a dolgok? Jól vagy?
Puszillak!!