2013. augusztus 26., hétfő

Sült koktélparadicsomos tészta

Ismét egy nagyon egyszerű receptet hoztam, ami nem lett olyan szép, mint amilyennek én megálmodtam, de az íze annál finomabb volt. Mostanában úgy egy hónapban egyszer - kétszer megengedem magamnak a tésztát, igyekszem teljes kiőrlésűből készíteni, ez most nem olyanból készült, mert elfelejtettem venni.


Hozzávalók: 30 dkg száraztészta, 25 - 30 dkg koktélparadicsom (vagy más paradicsom), 5 nagy cikk fokhagyma, kis csokor bazsalikom, 10 dkg sajt, só, bors, kevés olaj.
Elkészítése: A paradicsomokat megmossuk, kettőbe vágjuk, a fokhagymát megtisztítjuk, hosszában kis forgácsokra vágjuk, a bazsalikomot finomra aprítjuk. Egy hőálló tálba kevés olajat öntünk, beletesszük a paradicsomot, a fokhagymát, rászórjuk a bazsalikomot, sózzuk, borsozzuk, jól összeforgatjuk, előmelegített sütőben, legkisebb fokozaton megsütjük.
A tésztát a szokásos módon kifőzzük, összeforgatjuk a sült paradicsommal, és a lereszelt sajttal.

12 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Köszönöm a mai ebédet!

martinelli írta...

Ebből én is kérnék :)

Edó írta...

Ma én is hasonlót terveztem készíteni,csak padlizsánnal.Aztán beleúntam,majd talán holnap :)

Seffer Lilla írta...

Én nem eszek tésztát, de ezt most nagyon megkívántam!

Katalin írta...

Finom lehet a paradicsommal! Az ilyen csavart tészta a kedvencem :)

Kati írta...

Horváth Emerencia, örvendek, hogy ötletet adhattam:) Köszi:)

martinelli, szívesen megkínálnálak:)Köszi:)

Edó, én a tavaly nyáron készítettem egyfajta padlizsánost, vagyis padlizsánkrémmel, szerettem:) Na hagyd, ami késik nem múlik, kipróbálod majd:)

Lilla Seffer, köszi:)

Katalin, a sült paradicsom számomra nagyon különleges, nagyon szeretem:) Köszi:)

HajniZoli írta...

Nekem jöhet, nagyon finom!:-)

Okki írta...

Amikor paradicsomos ételt készítesz, és meglátom a kis sárga paradicsomokat, mindig megkívánom. Nagyon szeretem, de sajnos itt a piacon nem lehet kapni.:(
Újra egy egyszerűt de annál finomabbat készítettél! :)

Kati írta...

HajniZoli, tudom:)Köszi:)

Okki, nálunk a kertben terem ez a sárga koktélparadicsom, piacon nálunk se kapni:) Köszi:)

Hankka írta...

Szerintem szép is lett, meg persze nagyon fincsi is lehet! :) Egyszerű, nagyszerű étel! :)

csipike írta...

Paradicsomos tészta sajttal...jöhet minden mennyiségben! ;-)

Kati írta...

Hankka, köszi:)

Csipike, nálam is, köszi:)