2013. április 26., péntek

Szedres túrókrém

Ha valami gyors, egészséges és aránylag olcsó édességre vágyunk, íme itt van egy. Az ízesítése bármilyen dzsemmel variálható, ígény szerint.


Hozzávalók: 25 dkg félzsíros tehéntúró, 1, 5 dl natúr joghurt ( ha lehetséges házilag készített), 2 evőkanál xilit (nem diétázóknak cukor), 3 - 4 evőkanál házi szederdzsem, fél citrom lereszelt héja, 3 - 3 citromfű levél.
Elkészítése: A citromfű levelet apróra vágjuk, az összes hozzávalót alaposan összekeverjük, amíg krémes állaga lesz. Aki nem szereti, hogy nagyobb túró darabok legyenek benne, botmixerrel krémesítheti jobban.

10 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Te is túrósat? Én is:-) finom így pohárkrémnek is! Édeske a csuprod:-)

marisz57 írta...

Ez finom lehet! Nekem még sok fagyasztott gyümölcsöm van, azzal is készülhet.

Gerdi írta...

Ennyi előny mellett még jól is néz ki! Nekem málnám van még jócskán a mélyhűtőben, gondolom azzal is jó lenne.

Gabriella írta...

Nagyon szeretem, és olyan helyes ez a pöttyös csupor szerűség. :)

Unknown írta...

Én is szoktam készíteni hasonlót,csak fagyasztott gyümölcsöt teszek bele,és a joghurt helyett mascarponét :o)
Az is nagyon finom :o)

Éva írta...

Nagyon guszta! Finom és könnyen elkészíthető , mostanában én is sokszor készítek hasonló poharas édességeket. Különösen ha valami krémes nyalánkságra vágyom ezeket még a férjuram is megeszi!

Katalin írta...

Nagyon jól néz ki, a kis tálkád is aranyos :)

Erika írta...

Nyam-nyam. :) Jól néz ki és biztosan finom. Még nekem is van a fagyóba eper. El kéne fogyasztani, mert jön a friss nemsokára. :)

Kati írta...

HajniZoli, igen, túrósat:) Köszi, szeretem a pöttyös cuccokat, bár ritkán akadok szép darabra:)

marisz57, ternészetesen fagyasztott gyümölccsel is készülhet, csak nekem olyan már nincs:)

Gerdi, természetesem málnával is tökéletes lesz:) Köszi:)

Gabriella, köszi:) Inkább olyan kis tálacska, én is nagyon szeretem:)

Rózsa, az biztos, hogy mascarponéval is nagyon finom, csak annak az ára nagyon drága nálunk, így marad a joghurt:)

Éva, igen, én is sokszor vagyok úgy hogy vmi könnyű nyalánkságra vágyom, akkor jönnek a hasonló receptek:)

Katalin, köszi:)

Erika, eperrel is finom lenne , tényleg már mindjárt itt a friss hazai eper is:)

Hankka írta...

Jó kis könnyed desszert, nagyon fincsi lehet! :) Ahogy melegszik az idő, egyre jobban esnek ezek a hűsítő finomságok! :)