2012. november 27., kedd

Újabb karácsonyfadíszek filcből, karácsonyi csillagok teatasakból

Nem, nem lesz ebből kreatív blog, csak most karácsonyra készülődve úgy elkapott a dekoráció készítési láz:) Amire a Párom jön, szeretném minnél hangulatosabbá, meghitebbé, szebbé tenni a lakást, és majd kézzel készített díszekkel is díszíteni a karácsonyfát.
Az alábbi díszek ötletét, Rékától, a Légy kreatív blog írójától hoztam, aki annyira kedves volt, hogy el is magyarázta, hogyan készíti a hímzést rá. Réka, ha olvasod, köszönöm szépen:)
Nagyon egyszerű elkészíteni, egy borospohár segítségével megrajzoltam a köröket, kivágtam, az egyik hátoldalára egy kis csillag kiszúró segítségével megrajzoltam a csillagot, és a vonalak mentén kihímeztem. Közel sem tökéletes a hímzés, de olyan öröm, hogy én készítettem:) Aztán összevarrtam, és kevés vattával kitömtem. Már ajándékba is adtam belőle, nagyon tetszett a megajándékozottnak.


Az alábbi teatasak csillagok ötletét és megvalósítási módját pedig Évi blogjában találtam, szóról szóra követtem az utasításait, csodaszép csillagokat kaptam, valószínű a konyhaablakot fogják diszíteni az ünnepeken. Évinél megtaláljátok a leírást, mert én úgy sem tudnám elmagyarázni. Évi, köszönöm szépen:)







16 megjegyzés:

Juci írta...

Nagyon ügyes vagy! Szépek a díszeid! Föleg azok a hímzett köröcskék tetszenek nagyon!

Adél írta...

Kati, nagyon szépek , a filcgömbök és a teatasak csillag is, ügyes vagy :)
Gratulálok a cikkért, nagyon élveztem olvasni, olyan ''otthonias volt'' :)Igaz nem lakunk messze egymástól, nagyon hasonlóak a szokások itt is.

Édeskonyha írta...

Csodaszépek a filcgömbök, de azokhoz sajnos nem vagyok elég ügyes. a teatasakból való hajtogatás nagyon ötletes, kipróbálom :)

Éva blogja :) írta...

Nagyon szívesen!
Örülök, hogy rátaláltál a blogomra és a teatasak csillagokra.
Szépek lettek egytől egyig. :)

Unknown írta...

Nagyon ügyes vagy,nekem tetszenek :o)

Tiffanylda írta...

Ó, hát ez aztán meglepetés!:))) Receptért jöttem és egyéb kreatívkodást találtam, de nem ám akármilyet! Gratulálok, Kati, igazán ügyes vagy! Ki kéne próbálni magadat másban is!
Tudod, néha én is teszek fel recepteket, persze nem olyanokat, mint Te, de előfordul, hogy sikerül!:)

Blogkonyha írta...

Egytől-egyig csodaszép mind! A teatasakost hogy csinálod? Kár hogy nincs fázisfotó... Különleges mintákat ad ki.

feherkriszti írta...

Csodaszépek,köszönjük az új ötleteket

Katalin írta...

Egyre ügyesebb és kreatívabb leszel :)) nagyon szépek lettek ezek az új díszek is, méltó dísze lesz az otthonotoknak az ünnepere! És ajándéknak is kiváló, mert ugye nincs szebb és becsesebb ajándék, mint amit valaki saját maga készít el....

Réka írta...

Szia Kati!
Köszönöm szépen, hogy bejelöltél és pár kedves szóban megemlítettél blogodon! Nagyon örvendek, hogy segíthettem és, hogy neked is sikerült szép karácsonyi kiegészítőket, díszeket készíteni. Csak így tovább. : )

teller-cake írta...

Hűűű, nagyon ügyes vagy! Nekem valahogy az ilyenekhez nincs türelmem és el is vagyok maradva a készülődéssel rendesen. De a Ti lakásotok tutira csodaszép lesz! :)

Farci írta...

Tetszik! :)

Kati írta...

Juci, azok nekem is nagyon tetszenek:)

Aleda, köszi?) A disznóvágásos cikkre gondoltál ugye? Olyan jó volt írni, kicsit belőlem is kibújt a néprajzos:) Erdélyben nagyrészt hasonlóan zajlik a disznóvágás:)

Édeskonyha, szerintem ezeket a gömböket te is el tudod készíteni:)

Évi blogja, köszönöm itt is:)

Rózsa, köszi:)

Tiffanylda, néha elkap az alkotási láz, nem csak a konyhában:) A filccel kimondottan szeretek dolgozni, és a csillagokat is olyan jó volt készíteni, látni ahogy kialakulnak a formák:) Elég gyakran nézelődök a neten kreatív dolgok után, ami megtetszik, és van is hozzávaló itthon elkészítem, csak sokszor már nem marad időm az olvasásra, ilyesmire, amit szintén nagyon szeretek.
És ne szerénykedj a főzéssel, mert igenis, mind finomnak és szépnek láttam amit eddig feltettél:)

Illéskrisz, belinkeltem Évi blogját, ott van fázisfotó is a csillagokhoz:) nAgyon egyszerű elkészíteni:)

fehérkriszti, szívesen, nincs mit:) Isten hozott a blogomon, gyere máskor is:)

Katalin, igyekszem, igyekszem:)

Réka, én köszönöm Neked, hogy segítettél:) Gyere máskor is hozzám:)

teller - cake, igyekszem szépítgetni, de a legfontosabb, hogy arra itthon lesz a Párom:)

Farci, köszi:) De olyan szépeket még azóta se tudok készíteni, mint te:)

Márti írta...

Nagyon hangulatos mind!

Marika írta...

Csodaszépek!! Nagyon ügyes vagy!! A teatasakost én is megnézem, nagyon sok üres doboz árválkodik , s legalább hasznukat veszem! :)

Kati írta...

Márti, köszi:)
Marika, örvendek, hogy tetszik, a csillagokat nagyon egyszerű
elkészíteni, s olyan mutatósak:)