2012. augusztus 21., kedd

Nyereményem Natatól

Egy ukrajnai blog a Lovely Stone,  Nata nevű írónőjétől nyertem egy csodás medált, amit ma vett ki édesapám a marosvásárhelyi postán, mert ide Nyárádszeredába valamiért nem hozták ki, én pedig nem tudtam utána menni. A medál egy szép kis fából készült díszdobozkában érkezett, szülinapi jókívánságok kíséretében, mert éppen a szülinapomon, augusztus 1-én nyertem.
Nata, you made a real summer jewelry, it's beautiful. Thank you for giving me the opportunity to play, and that you have sent it for me this far away. Thanks for the greetings too.




7 megjegyzés:

Edit írta...

Gratulálok a nyereményhez, igazán szép darab!
És nagyon sok Boldog Szülinapot kívánok! Így utólag :)))

Blogkonyha írta...

Tényleg nagyon szép medál. Ha jól látom ez varrva van...Csodás! Én is örülnék neki!

4Gyerek írta...

hmmm...lehet lemaradtam a szülinapi köszöntésről? utólag is sok boldogat!
a medál tényleg klassz nyári hangulatú, a dobozka meg csúcs.

Annamari írta...

Megkésve is Boldog szülinapot.
Azon gondolkodom, hogy nem az volt a baj, hogy vámoltatni kellett és azért nem vitték Szeredába?

Nata Karsky írta...

I'm glad that you got a gift. I hope the pendant suits you and you will happy to wear it.

Hankka írta...

Nagyon különleges, viseld egészséggel! :)

Kati írta...

Edit, köszönöm:)

Illéskrisz, hát én is nagyon örültem neki:) És mennyi dicséretet kaptam azóta miatta:)

4Gyerek, köszi, aug. 1.-én volt a szülinapom, nem hírdettem:) Nekem is nagyon tetszik, s képzeld, most Kolozsváron a Iulius Mallba egy ilyen háztartási üzletbe láttam pont ilyen dobozkákat:)

Annamari, igen, szerintem igazad van, s ha jól tudom Ukrajna nem is EU-s ország.

Nata, thank you:)

hankka, köszi:)