2012. május 25., péntek

Kapros méz

A Terebess konyhakert oldalán találtam ezt a receptet is. Így a kaprot télen süteményekbe is használhatjuk. Egyelőre csak egy aprócska adagot készítettem, hogy kipróbáljam. Ha beválik jövőre többet is készítek.




Hozzávalók:
  • egy kis csokor kapor
  • kb 1 dl méz
Elkészítés:
 A megmosott, lecsepegtetett kaprot apróra vágtam, a mézet zománcedényben forrpontig hevítettem. A kaprot egy kis üvegbe töltöttem, lenyomkodtam, a forró mézet óvatosan ráöntöttem, majd fedővel  lezártam. Azt írják tartósító nem kell hozzá, és édes tésztákhoz használható.

8 megjegyzés:

Panna írta...

Valamilyen túrós sütibe biztos nagyon jó lesz :) Azért kíváncsi vagyok Te mire használod majd fel :)

Éva írta...

Szerintem is túrós sütikhez fogod tudni használni. Biztos finom lesz de azért kíváncsi leszek hogy sikerül-e ?

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon jó ötlet,én is készítek egy üveggel,próbából:))

Blogkonyha írta...

Izgalmas lehet! Kész afrodiziákum! :o)

Csilla írta...

Micsoda ötlet! :) Nagyon jó! Én is kíváncsian várom, hogy mi sül majd ki belőle. :)

Annamari írta...

Érdekes ötlet. Én nagy kapros vagyok, de fagyasztani szoktam (rengeteget)... egy kis ordáspalacsinta ma nagyon elmenne :)

Erika írta...

De jó, még sosem hallottam erről sem, de nagyon finom lehet!:-)

m.k. írta...

tetszik