2012. február 28., kedd

Kapuccsinós keksz és sütipecsét

Elif blogján láttam először sütipecsétet süthető gyurmából. Jómagam is megpróbálkoztam az elkészítésével, de sehogy sem sikerült. Így fordultam Zsuzsigához, hiszen tudtam, hogy ő foglalkozik ilyen süthető gyurmával. Ő el is készítette nekem a sütipecsétet, nagyon szép lett. Most jutottam el odáig, hogy kipróbáljam, a minta látszik szépen a kekszeken, az írás nem annyira tisztán olvasható.
Zsuzsiga, itt is köszönöm szépen:)

A kekszet az Egyszerű csokoládés kekszem receptjével készítettem, csak csoki helyett, kapuccsinó por került bele 3 kávéskanállal. Nagyon finom lett.
És íme a fotó:


Kitaláljátok mi a felírat rajta?

17 megjegyzés:

Babette írta...

Nagyon szép! A mintája is! A párom is készíti, de ő fából , meg a síkáló változatot is...

Jámborné Budai Mónika írta...

Biztos finomak,jól is néznek ki,de a felirattal bajban vagyok:))

Éva írta...

Nagyon jópoha ez a pecsét. Szerintem Makacska van ráírva, bár nem mernék megesküdni rá! A kekszed nagyon guszta!

Edó írta...

Nahát,ha tudtam volna!:))Zsuzsikának sok dolga lesz ezután:)Nagyon szép!

Adél (Afraa) írta...

Óóó, de gyönyörűségesek!

Panna írta...

Csuda jól néz ki! :)Én is Makacskára tippelnék, de szabad a gazda ;)

Márti írta...

Nagyon irigylem azt a sütipecsétet :) még szebbek lettek tőle a kekszek!

Chef Viki írta...

Múltkor sós tésztával sütipecséteztem, és egyáltalán nem tartotta meg a mintáját :-(

Ezzel szemben a tiéd szuper jól sikerült! :-)

Mesi írta...

Nagyon jó ötlet, ezt én is ki fogom próbálni! :)

Adél írta...

Szépek és guszták!Az írást nem tudom kiolvasni:(

Barbi konyhája írta...

Én is Elifnél csodáltam meg a sütipecséteket és azóta is álmodozom róla! Nagyon szép lett a tiéd is a keksz pedig fini lehet. A minta szerintem nonfiguratív, vagy tévedek?

Zsuzska írta...

Nagyon szépek így a kekszek!!! A mintát én is nonfiguratívnak látom...

trollanyu írta...

Hú, ez olyan, mént régen a főúri pecsét, csak neked sütis van:) Nekem is kell ilyen:)Akekszed is nagyon finom lehet a capuccinóval, legutóbb kalácsot sütöttem vele, az is finom lett. A felirat Makacska szerintem:)

Édeskonyha írta...

Én is tervezek egy ideje beszerezni egy süti pecsétet :) A tied gyönyörű, annál már csak a kekszek szebbek!

zsuzsiga írta...

Uuu, tenyleg nem olvashato. Bar jol nez ki, hogy magam dicserjem:)), de valahogy elesebbre kellett volna formazzam. Hmmm, ujra megprobalom majd, ha sikerul elkuldom.:)

Roza írta...

Szerintem a felirat Makacska...:))
Csodás a süti tőle:)

Kati írta...

Babette, akkor jó neked, mert bármilyen mintát kipróbálhatsz:)"meg a síkáló változatot is..."-itt nem értettem, hogy mit akartál mondani:)

Jámborné Budai Mónika, köszi, Makacska a felírat:)

Éva, eltaláltad, bár gondoltam, hogy nem teljesen a mintáról:)

Edó, bizony sok szépséget készít Zsuzsa.

Adél(Afraa), köszi:)

Panna, köszi, jól tippeltél:)

Chef Viki, úgy olvastam, hogy olyan tésztábúl kell készíteni, amelyikben nincs semmilyen felfujó szer, sütőpor, stb., mert akkor sülés közben nem nő, megtartja a mintát:)

Márti, az is volt a cél, hogy mutatósabbak legyenek:)

Mesi, majd számolj be:)

Aleda, sajnos kissé elmosódva marad meg az írás, Makacska:)

Barbi, egy stilizált magyar tulipán motívum van rajta, alul pedig Makacska felírat.

Zsuzsa, köszi:)

trollanyu, gasztrobloggernek sütipecsét dukál:)

Édeskonyha, köszönöm a Zsuzsiga nevében, mert ő volt a készítője:)

Zsuzsiga, így is nagyon tetszik a pecsét, természetesen, ha tudod kissé élesíteni a mintát elfogadom:)Köszönöm itt is , hogy elvállaltad az elkészítését:)

Roza, bingo, eltaláltad, köszi:)