2011. július 6., szerda

Zöldségleves csirkehússal

Anyum, friss, fiatal zöldségeket hozott a veteményesből, a csirkét is ő vágta, így adott volt az ötlet a hétvégi leveshez. Az elkészítése sem vesz fel hosszú időt, hiszen mind a csirkehús, mind a friss zöldségek hamar megpuhulnak.



Hozzávalók:
  •  1 csirke csontos részei és a két felsőcombja
  • 4 sárgarépa
  • 1 hagyma
  • 1 marék zöldpaszuly
  • 1 marék friss káposzta
  • 2 krumpli
  • bors
  • 1 marék apró száraztészta
  • zellerzöld
  • petrezselyemzöld
Elkészítés:
A csirkehúst hideg vízbe főni tettem, amikor felfőtt a habját leszedtem, beletettem a hagymát, megsóztam. Amikor a hús már puhulni kezdett hozzáadtam a megtisztított, felaprózott zöldséget, a kruplit a legvégére hagyva, mert az hamar szétfő. Egy zellerlevelet is beledobtam. Miután a hús és a zöldségek is megpuhultak beleszórtam a száraztésztát, és még 5 percig főztem. A tűzről levéve borssal és apróra vágott petrezselyemzölddel ízesítettem.

6 megjegyzés:

Panna írta...

Micsoda szép gyöngyöző aranysárga levest készítettél :))

Edó írta...

Ez nagyon fincsi tényleg!Főleg házi pipiből.

Elisabeth írta...

En minden nap tudnek levest enni! Finom, es guszta a zoldseglevesed a csirke hussal:DDD

Kati írta...

Bianka, Panna, Edó, Elisabeth, köszönöm.

Névtelen írta...

perfect...:)

Kati írta...

Köszi:)