2011. július 17., vasárnap

Málna- és vaníliás rebarbaradzsem újra

A múlt héten anyai nagymamámnál ismét rengeteg málna ért, apai nagymamámnál pedig ribizlit és rebarbarát szüreteltem. A málnából ismét készült dzsem, került gurulósra fagyasztva a fagyasztóba, készült belőle sütemény, turmix, és persze nagyon sokat csak úgy magára megettünk.
 A ribizliből édesanyám szörpöt készített, a fagyra is került két dobozzal, és szósz is készült belőle.
 A rebarbarából ismét két üveg dzsemet főztem.
A málnadzsem receptje ITT található, a vaníliás rebarbaradzsemé pedig ITT, annyi változtatással, hogy az alma helyett most zselatin és egy citrom leve került bele.

Ribizli és málna.


Málna fagyasztani.


Málnadzsem.


Vaníliás rebarbaradzsem.

7 megjegyzés:

Petra írta...

A málnás is nagyon szép színű, de ez a vaníliás rebarbaradzsem nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Rendkívül finom lehet. :)

Adela Zilahi írta...

Hu, de ugyi vagy! Nagyon finom mind a ket dzsem!

Reka írta...

A tavaly ota keresek jo rebarbaras receptet.Koszi!!!! Ugyik voltatatok!!!!

Éva írta...

Nagyon finomakat készítettél! Ha esetleg nem tudjátok hová pakolni azt a sok üveget, szívesen adok helyet neki!:-))

Panna írta...

Azta, mennyi lekvár! A málnásat és a rebarbarásat is szívesen megkóstolnám :))

Kati írta...

Petra, igen nagyon különleges dzsem, legalábbis számomra, nem a megszokott ízvilág, de isteni finom.

Adéla Zilahi, köszi, az anyukám nevében is, mert a málnadzsemet ketten főztük, csak a rebarbarát főztem egyedül én.

Réka, köszi, örvendek, hogy segíthettem.

Éva, ha nem lesz hová tegyük akkor küldöm hozzád.:)

Panna, mindkettő nagyon finom, a rebarbarás pedig nagyon különleges.

Kreatív konyha írta...

Nagyon szépek a lekvárok! Rebarbarát még soha nem ettem, úgyhogy hozzám is küldhetsz, ha esetleg nem férnek el a kamrában :)