2011. július 20., szerda

Díjak(Pink Lady, Interesting Blogger Award)

 Még a múlt héten kaptam a következő díjakat, sajnos csak most értem odáig, hogy meg is köszönjem őket, remélem nem haragusztok meg ezért rám.

Elisabethtől  kaptam az első díjat, amelynek a neve Interesting Blogger Award, Elisabeth, nagyon szépen köszönöm.



Ezt a díjat  bemkának és Katalinnak szeretném sok - sok szeretettel átadni. A választásom azért esett rájuk, mert bemka gyönyörű Waldorf babákat készít, Katalin pedig a druszám is, és a konyhája nagyon közel áll az enyémhez,  úgy látom, ő is szereti az erdélyi konyhát.

A második díjat, amelynek neve Pink Lady, három bloggertársamtól kaptam:marisz57-től, Petrától és Klaudiától. Mindhármuknak nagyon szépen köszönöm.



Ezt a díjat Lencsilánynak és Annamarinak adom át szintén sok-sok szeretettel, mindketten megérdemlik, hiszen Lencsilány írásait szívesen olvasom humora, nyíltsága miatt, Annamari pedig gyönyörűeket köt.

Tudom, hogy ezekkel a díjakkal szabályok is járnak(továbbadni 15-10 bloggernek, akinek a blogját nemrég fedeztük fel), és én ezeket a szabályokat most egy kicsit meg is szegtem, hiszen, csak 2 - 2 személynek adtam tovább, de nagyon nehéz választani, így egyúttal minden bloggertársamnak ajánlom sok-sok szeretettel mindkét díjat.

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Köszönöm szépen a díjat, nagyon örültem neki, hamarosan küldöm tovább.
A málnás jégkocka nagyon gusztusos, mutatós, jó ötlet volt elkészítened.

Panna írta...

Gratulálok a díjaidhoz!

Kati írta...

Katalin, nagyon szívesen.

Panna, köszi.:)