2011. július 5., kedd

Díjaim (Sunshine Award, Kreatív Blogger, Tetszik a recepted díj)

Egész díjözön fogadott az elmólt héten, sajnos csak most tudom megmutatni őket, ezért elnézést is kérek azoktól akiktől kaptam.
Anikótól, a Zsanuária Minden, ami szem-szájnak ingere blog írójától Kreatív Blogger Díjat kaptam, amit köszönök neki.
Évától, Zsófitól, Gerditől, Mártitól, Angi Angellától, Bíró Anikótól, Gizustól(Gizusszappan blog), Mummy Sütődéjétől kaptam a következő díjat, amit nagyon szépen köszönök mindannyiuknak.


Adéltól (Afraa) pedig a virágos cukraimért kaptam az alábbi díjat, amit nagyon szépen köszönök neki is.



Tudom, hogy ezekkel a díjakkal szabályok is járnak, de én most egy kicsit megszegem őket, látom, hogy már többen is megkapták ezeket a díjakat, így én nem adom tovább személyesen őket, hanem fogadja szeretettel mindenki aki a blogomon jár.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok a sok díjhoz.
Még rég, egy játékra is meghívtalak. Itt olvashatod a részleteket : http://napmnap.blogspot.com/2011/07/gyermekkorom-kedvenc-etelei-jatek.html

Éva írta...

Gratulálok a szép dijakhoz!

Panna írta...

Én is gratulálok!

Roza írta...

Gratulálok Kati, megérdemled a díjakat!

Kati írta...

Zsófi, köszönöm, a játékkal még tartozom neked.:)
Éva, Panna, Roza, köszönöm.