2011. május 17., kedd

Kagylótészta paradicsomszósszal

A ma esti vacsorám volt ez az egyszerű kagylótészta, amiben végül is maradék ételeket használtam fel.



Hozzávalók:
  • 150 g kagylótészta
  • 10 - 15 dkg sonkás szalámi
  • 1 hagyma
  • 2 dl paradicsomlé
  • 1 evőkanál tejföl
  • 1 evőkanál olivaolaj
  • pici oregánó
  • 1 kávéskanál liszt
  • 1 kisebb bazsalikomlevél
  • kevés juhsajt a diszítéshez
Elkészítés:
A hagymát az olajon megdinszteltem, hozzáadtam a kockára vágott szalámit, és átsütöttem. Miután kicsit pirult ráöntöttem a paradicsomlét, a tejfölt, hozzáadtam a fűszereket, a lisztet, és összefőztem, amíg bugyogni kezdett. A tésztát sós vízben megfőztem, a szószt melegen ráöntöttem, a tetejét megszórtam reszelt sajttal. És elfogyasztottam.:)

5 megjegyzés:

Panna írta...

De jó! Igazi olaszos hangulata van! :)) Imádom a tésztás ételeket. Maradt még nekem is?? :))

Éva írta...

Váljon egészségedre! Szeretem én is a tésztát bármilyen szósszal.

Adél írta...

Egészségedre legyen!Egyszerű és nagyszerű!

Ottis írta...

Én is szeretem!

Marika írta...

Kedves egészségedre! Nagyon jól hangzik, nekem már a túró és tészta kombináció is jó, a többiről nem is beszélek! :)