2011. április 22., péntek

Ajándék a Tesómtól

Én mindig is úgy gondoltam, hogy az apró örömök azok amik széppé teszik a napjainkat, és azokat is értékelni kell. Engem is ilyen öröm ért amikor a Tesóm Svájcból hazatérve egy doboz színes muffin kapszlival lepett meg, és egy tábla igazi svájci csokival. Tudja, hogy odavagyok az színes muffin papírkákért, és itt nálunk sajnos nem nagyon lehet kapni. Lehet másnak ez semmiségnek tűnik, de nekem nagy - nagy örömet szerzett vele.
Tesó, köszönöm szépen!!!!!!!





5 megjegyzés:

Nelli írta...

Szépséges ajándékokat kaptál!
Én lettem a 100. olvasód!:-)Gratula!

sedith írta...

Igazad van! Nagyon szép ajándékot kaptál.:)
Most már itt is lehet papírkapszlit kapni, bár igaz, hogy csak fehéret láttam. Nekem van szilikonformám, így ahhoz nem szükséges papír, ezért már nem is jártam utána.
Tesód hol volt Svájcban? 10 évvel ezelőtt 4 hónapig dolgoztam én is ott.:)

Panna írta...

Nagyon figyelmes a tesód! :)) Gondolom hamarosan ki is próbálod az ajándékaidat!

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok Neked!

Emoke írta...

Nagyon jó kis ajándék ez! :)

Kati írta...

Nelli, köszönöm!

sedith, én nagyon szeretem ezeket a kis színes kapszlikat, csak mert szépek. A fiútesóm már több helyen volt, ő mezőgazdaságban, farmokon dolgozott, Winterthurban, Zürich mellett stb. A barátnője is Zürich mellett van most, de a nevét a helységnek pontosan nem tudom.

Panna, mindig is ilyen volt, bár fiú, de tudja minek örvendenék.

Emőke, köszi.