2011. február 7., hétfő

Müzlis finomság

Ezt a finomságot a Kaufland üzlet reklámlapjában olvastam néhány hete. Nagyon szeretem a müzlit, így gondoltam kipróbálom ezt a kissé ünnepélyesebb változatát is. Közben Ottisnál is felfedeztem.

Én így készítettem:
Hozzávalók:
  • 8 -10 evőkanál gyümölcsös müzli
  • 2 evőkanál héjatlan napraforgómag
  • 2 evőkanál méz
  • 2,5 dl natúr joghurt
  • 2 evőkanál tejföl
  • vegyes gyümölcsturmix (narancs, alma, grapefruit, kivi, banán, licsi), az eredeti recept barackot ír
Elkészítés:
A mézet forró víz fölött folyósra melegítettem, ebbe beleforgattam a müzlit és a napraforgómagot, amíg teljesen bevonódtak mézkéreggel. A joghurtot simára kavartam a tejföllel, a gyümölcsöket (ami az azelőtt esti gyümölcssalátából maradt) összeturmixoltam, de néhány gyümölcsdarabkát is hagytam benne.
Két nagyobb üvegpohárba egymásra rétegeztem a mézes müzlit, a joghurtot és a tetejére a gyümölcsturmixot.
Nagyon finom lett, igaz én picit túl édesnek találtam a mézes müzlit. Bár desszert a neve, mi reggelire fogyasztottuk el.


1 megjegyzés:

Panna írta...

Müzli, a kedvencem és szeretem, mert sokféleképpen lehet variálni!